Doenkado maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Lees meer.

OK EN SLUIT

Veelgestelde vragen

  • Kan de geldigheid van mijn cadeaubon verlengd worden in verband met COVID-19?

    Ja, dat kan. In verband met de situatie rondom COVID-19 verlengen we onze geldige cadeaubonnen met 6 maanden.

    Mocht je cadeaubon in de afgelopen maand al verlopen zijn, dan kun je contact met ons opnemen via belevenissen@giftnation.nl. Dan krijg je van ons een nieuwe cadeaubon van je dagje weg.

     

  • Hoe werkt het cadeau geven van een dagje weg?

    Wil je iemand verrassen met een bijzonder dagje weg? Wij helpen jou bij een leuke presentatie van je cadeau inclusief jouw eigen persoonlijke boodschap! Superleuk om te printen of digitaal te versturen.

    Selecteer één of meerdere belevenissen, vul per dagje weg jouw eigen persoonlijke boodschap in en betaal met iDEAL, creditcard of met de Doenkado giftcard. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je twee e-mails. Een bevestiging van jouw bestelling en binnen 15 minuten de speciaal vormgegeven digitale cadeaubon in een PDF. Op de cadeaubon staan de locatie en contactgegevens van de betreffende belevenis. Kortom de gelukkige ontvanger heeft alle informatie bij de hand om direct op pad te kunnen gaan.

    Goed om te weten: bestel je meerdere dagjes weg, dan ontvang je meerdere cadeaubonnen.

  • Hoe kan ik mijn giftcard inwisselen?

    -  Kies jouw favoriete dagje weg en klik op de pagina op 'Bestel nu’.
    -  Je belevenis zit nu in je winkelmandje.
    -  Vul je persoonlijke gegevens in en klik op 'verder'.
    -  Vul je 19-cijferige giftcardcode en security code in
    -  Geen securitycode? Vul dan 123456 in
    -  Het bedrag op je giftcard wordt verrekend met het bedrag in je winkelmandje.

     
     
     
  • Mijn Doenkado giftcard code werkt niet

    Wil je jouw code controleren? Ga naar onze saldochecker.

    1. Verkeerd ingetoetst?
    Let goed op verschillen tussen i en 1 en I en probeer het nog eens. 

    2. Security code ingevuld?

    3. Niet meer geldig?
    Het zou kunnen dat jouw code niet meer geldig is. De geldigheidsduur van onze giftcards is 3 jaar naar verkoopdatum. Onze cadeaubonnen / e-tickets zijn 1 jaar na verkoopdatum geldig.

    3. Al ingewisseld?
    Het kan zijn dat jouw code door jezelf of iemand anders al gebruikt is. 

    Is geen van bovenstaande van toepassing? Neem dan contact met ons op.

  • Ik heb iets gekozen, maar wil toch liever wat anders - kan dat?

    Ja, dat kan. Neem dan contact met ons op en wij annuleren de bestelling. Je ontvangt dan van ons een nieuwe giftcardcode voor een ander dagje weg.

     
  • Hoe lang blijft mijn giftcard of cadeaubon geldig?

    Giftcards blijven 3 jaar na aanschaf geldig. Cadeaubonnen en e-tickets voor een dagje weg zijn een jaar na aanschaf geldig. De exacte datum vind je op je giftcard of cadeaubon. 

     

     

     
  • Ik wil een belevenis doen met meerdere personen - kan dat?

    Jazeker. Bij ieder dagje weg staat voor hoeveel personen deze regulier is. Wil je het uitje doen met meer personen dan aangegeven staat? Dan kun je in je winkelmandje het aantal vouchers aanpassen. 

    Dus.. staat er bij het dagje weg dat deze voor 2 personen is, maar je wilt met 6 personen? Dan verhoog je het aantal vouchers naar 3. 

    Is het saldo op jouw giftcard/voucher niet toereikend? Dan kun je altijd met iDEAL of creditcard bijbetalen. 

     
  • Moet ik mijn giftcard in 1 keer besteden?

    Nee, dat hoeft niet. Je mag deze in delen besteden.
    Je gebruikt hiervoor steeds dezelfde code. Het restsaldo wordt zichtbaar na het invullen van de code.

     

  • Mag ik meerdere giftcards tegelijk inwisselen?

    Ja, dat mag bij onze reguliere giftcards. Let op: dit is niet (altijd) mogelijk bij actiecodes. Dit zal in de regel dan ook bij de actievoorwaarden vermeld staan.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

    1. Met je giftcard. Hierop staat een code. Deze zal tijdens het bestelproces aan je gevraagd worden.  
    2. Via iDEAL. Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank. Kijk voor informatie over iDEAL op www.ideal.nl.
    3. Via creditcard (VISA of Mastercard). Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank.

    Je kunt beide manieren ook combineren. Bijvoorbeeld wanneer je voor extra personen bij wilt boeken.

  • Kan ik een dagje weg uitkiezen die duurder is dan de waarde van mijn giftcard?

    Ja, dat kan. Het resterende bedrag kun je bijbetalen met iDEAL of creditcard.

  • Ik ben een organisator en wil een samenwerking met Doenkado

    Top! We zijn altijd op zoek naar nog leukere dagjes weg, evenementen en belevenissen.

    Stuur ons een mail op: belevenissen@giftnation.nl. Wij zorgen dat je snel een reactie terug krijgt.

     

     

Contact