Doenkado gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij doenkado.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer.

Verberg deze melding

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn giftcard inwisselen?

    -  Op de pagina van jouw favoriete belevenis klik je op 'Bestel nu’.
    -  Hierna wordt de belevenis in je winkelmandje geplaatst.
    -  Vul je persoonlijke gegeven in en klik op verder.
    -  Hierna wordt je gevraagd om je vouchercode in te vullen. 
    -  Het bedrag op je vouchercode wordt verrekend met het bedrag in je winkelmandje.

     
     
     
  • Mijn code werkt niet

    1. Verkeerd ingetoetst ?
    Let goed op verschillen tussen i en 1 en I en probeer het nog eens.

    2. Niet meer geldig ?
    Het zou kunnen dat jouw code niet meer geldig is. De geldigheidsduur van onze giftcards en vouchers is 1 jaar na verkoopdatum. 

    3. Al ingewisseld ?
    Het kan zijn dat jouw code door jezelf of iemand anders al gebruikt is. 

    Is geen van bovenstaande van toepassing? Neem dan contact met ons op! 

  • Ik heb iets gekozen, maar wil toch liever wat anders - kan dat?

    Ja, dat kan. Neem dan contact op met ons en wij annuleren de betreffende belevenis. Je ontvang dan van ons een nieuwe giftvoucher voor een andere belevenis.

     
  • Hoe lang blijft mijn giftcard of e-ticket geldig?

    Tot een jaar na aanschaf. De exacte datum vind je op je giftcard of e-ticket. 

     

     

     
  • Ik wil graag met meerdere personen - kan dat?

    Jazeker. Bij iedere belevenis staat voor hoeveel personen deze regulier is. Wil je met meerdere personen dan aangegeven staat? Dan kun je in je winkelmandje het aantal vouchers aanpassen. 

    Dus.. staat er bij de belevenis dat deze voor 2 personen is, maar je wilt met 6 personen? Dan verhoog je het aantal vouchers naar 3. 

    Is het saldo op jouw giftcard/voucher niet toereikend? Dan kun je altijd met iDEAL bijbetalen. 

     
  • Moet ik mijn giftcard in 1 keer besteden?

    Nee, dat hoeft niet. Je mag deze in delen besteden.
    Je gebruikt hiervoor steeds dezelfde code. Het restsaldo wordt zichtbaar na het invullen van de code.

     

  • Mag ik meerdere giftcards tegelijk inwisselen?

    Ja dat mag bij onze reguliere giftcards. Let op - dit is niet mogelijk bij actiecodes. Dit zal in de regel dan ook bij de actievoorwaarden vermeld staan.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

    1. Met je giftcard. Hierop staat een code. Deze zal tijdens het bestelproces aan je gevraagd worden.  
    2. Via iDEAL. Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank. Kijk voor informatie over iDEAL op www.ideal.nl.

    Je kunt beide manieren ook combineren. Bijvoorbeeld wanneer je voor extra personen bij wilt boeken.

  • Kan ik een belevenis uitkiezen die duurder is dan de waarde van mijn giftcard?

    Ja dat kan. Het resterende bedrag kun je bijbetalen met iDEAL.

  • Ik ben een organisator en wil een samenwerking met Doenkado

    Top! We zijn altijd op zoek naar nog leukere uitjes, evenementen en belevenissen.

    Stuur ons een mail op: belevenissen@giftnation.nl. Wij zorgen dat je snel een reactie terug krijgt.

     

     

Contact